Zapraszamy również do zapoznania się z instrukcją elektronicznej rejestracji przez internet oraz instrukcjami Jak założyć Profil Zaufany i Jak założyć konto użytkownika w praca.gov.pl.
Rejestracja przez internet
Praca.gov.pl umożliwia m.in. elektroniczną rejestrację osób bezrobotnych lub poszukujących pracy. Zachęcamy do rejestracji za jej pośrednictwem.
Zapraszamy również do zapoznania się z instrukcją elektronicznej rejestracji przez internet oraz instrukcjami Jak założyć Profil Zaufany i Jak założyć konto użytkownika w praca.gov.pl.
Zapraszamy również do zapoznania się z instrukcją elektronicznej rejestracji przez internet oraz instrukcjami Jak założyć Profil Zaufany i Jak założyć konto użytkownika w praca.gov.pl.
Rejestracja w Urzędzie
I Forma: Rejestracja przez internet z profilem zaufanym ePUAP lub podpisem elektronicznym
Rejestracja polega na wypełnieniu wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy w postaci elektronicznej dostępnego na stronie www.praca.gov.pl, załączeniu do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji, opatrzeniu wniosku i załączników bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP oraz przesłaniu wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy.
Status osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy nabędziesz po spełnieniu warunków ustawowych z dniem złożenia wniosku za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji, po opatrzeniu go i załączonych do wniosku zeskanowanych dokumentów oraz oświadczenia o prawdziwości przekazanych danych, oraz o zapoznaniu się z warunkami zachowania statusu – jednym z dwóch aktualnie akceptowanych, bezpiecznych podpisów: podpis kwalifikowany lub profil zaufany.
Szczegółowa instrukcja rejestracji elektronicznej dostępna jest na stronie Urzędu Pracy pod tym LINKIEM
Pełne informacje dotyczące Profilu Zaufanego dostępne pod adresem:
https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
II Forma: zgłoszenie do rejestracji przez internet dla osób bez profilu zaufanego ePUAP lub podpisu elektronicznego
Rejestracja polega na wypełnieniu wniosku o dokonanie rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy w postaci elektronicznej dostępnego na stronie www.praca.gov.pl, załączeniu do wniosku skanów wszystkich dokumentów wymaganych do rejestracji i załączeniu prawidłowo wypełnionego oświadczenia rejestrowanego oraz przesłaniu wniosku wraz z załącznikami do właściwego powiatowego urzędu pracy.
System wyznaczy Ci termin wizyty w urzędzie w celu dokończenia procesu rejestracji.
Wskazanie numeru telefonu w znaczący sposób ułatwi dokonanie rejestracji.
Rejestracja w PUP Jelenia Góra
W przypadku pytań prosimy o kontakt
Pracownik | Zakres zadań | Numer telefonu |
---|---|---|
Agnieszka Kaźmierzewska | rejestracja osób bezrobotnych, rejestracja internetowa | 75 64 73 176 |
Agnieszka Karkulowska | rejestracja osób bezrobotnych, rejestracja internetowa | 75 64 73 170 |
Magdalena Pelichowska | rejestracja osób bezrobotnych, rejestracja internetowa | 75 64 73 171 |