Jak złożyć krajową ofertę pracy do Powiatowego Urzędu Pracy?
- pobrać formularz zgłoszeniowy z naszej strony internetowej, uzupełnić a następnie wysłać na e-mail: wrje@praca.gov.pl
- osobiście - Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze, ul.Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra
- faxem - 75-64-73-163
- poprzez portal psz.praca.gov.pl
Zgłoszona przez pracodawcę oferta jest przekazana do realizacji pośrednikowi pracy, który wzywa do siebie osoby najlepiej pasujące/odpowiadające Państwa ofercie zatrudnienia i informuje je o danym stanowisku.
Krajowa oferta pracy zostaje upubliczniona poprzez zamieszczenie:
- na tablicach ogłoszeń urzędu;
- na ekranach monitorów w tutejszym urzędzie;
- na Portalu Publicznych Służb Zatrudnienia – Centralna Baza Ofert Pracy
Zgłoszenie krajowej oferty pracy musi zawierać:
- pełną nazwa pracodawcy (zgodna z zaświadczeniem GUS),
- wyczerpujące dane teleadresowe pracodawcy,
- REGON oraz NIP,
- liczba obecnie zatrudnionych pracowników,
- nazwa stanowiska i wyczerpujące wymagania w stosunku do kandydatów do pracy,
- wnioskowana liczba kandydatów,
- sposób kontaktu kandydatów z pracodawcą,
- charakterystyka wykonywanej pracy (np. branża),
- miejsce wykonywania pracy,
- proponowane wynagrodzenie,
- zmianowość,
- data rozpoczęcia zatrudnienia.
W przypadku braku w zgłoszeniu krajowej oferty pracy danych wymaganych, powiatowy urząd pracy powiadamia pracodawcę krajowego, w formie ustalonej dla wspólnych kontaktów, o konieczności uzupełnienia zgłoszenia. Nieuzupełnienie przez pracodawcę krajowego zgłoszenia, w terminie do 7 dni od dnia powiadomienia, powoduje, że oferta pracy nie jest przyjmowana do realizacji przez powiatowy urząd pracy.