Zgłoszenie oferty pracy

Jak złożyć krajową ofertę pracy do Powiatowego Urzędu Pracy?

 
  • pobrać formularz zgłoszeniowy z naszej strony internetowej, uzupełnić a następnie wysłać na e-mail: wrje@praca.gov.pl
  • osobiście - Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze, ul.Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra
  • faxem - 75-64-73-163
  • poprzez portal psz.praca.gov.pl
Zgłoszona przez pracodawcę oferta jest przekazana do realizacji pośrednikowi pracy, który wzywa do siebie osoby najlepiej pasujące/odpowiadające Państwa ofercie zatrudnienia i informuje je o danym stanowisku.

Krajowa oferta pracy zostaje upubliczniona poprzez zamieszczenie:

  • na tablicach ogłoszeń urzędu;
  • na ekranach monitorów w tutejszym urzędzie;
  • na Portalu Publicznych Służb Zatrudnienia – Centralna Baza Ofert Pracy 

Zgłoszenie krajowej oferty pracy musi zawierać:

  • pełną nazwa pracodawcy (zgodna z zaświadczeniem GUS),
  • wyczerpujące dane teleadresowe pracodawcy,
  • REGON oraz NIP,
  • liczba obecnie zatrudnionych pracowników,
  • nazwa stanowiska i wyczerpujące wymagania w stosunku do kandydatów do pracy,
  • wnioskowana liczba kandydatów,
  • sposób kontaktu kandydatów z pracodawcą,
  • charakterystyka wykonywanej pracy (np. branża),
  • miejsce wykonywania pracy,
  • proponowane wynagrodzenie,
  • zmianowość,
  • data rozpoczęcia zatrudnienia.
W przypadku braku w zgłoszeniu krajowej oferty pracy danych wymaganych, powiatowy urząd pracy powiadamia pracodawcę krajowego, w formie ustalonej dla wspólnych kontaktów, o konieczności uzupełnienia zgłoszenia. Nieuzupełnienie przez pracodawcę krajowego zgłoszenia, w terminie do 7 dni od dnia powiadomienia, powoduje, że oferta pracy nie jest przyjmowana do realizacji przez powiatowy urząd pracy.

 

Załączniki